Afvallen met de Kettlebell

By | april 30, 2018
Sporten met de Kettlebell

Sporten met de Kettlebell

Er zijn veel vrouwen en mannen die graag zouden willen afvallen, omdat ze overgewicht hebben.

Ze voelen zich niet prettig. Vaak hebben ze al meerdere diëten gevolgd, maar zonder resultaat. In het begin vielen ze wel af, maar de meeste diëten zijn zo streng dat je ze niet vol kunt houden.

Omdat het lichaam door te weinig voedingsstoffen lusteloos wordt, zal je afhaken van het strenge dieet. Je zult na het stoppen van een streng dieet snel weer zwaarder worden. Soms zelfs nog zwaarder dan je was voordat je aan het dieet begon.

Voor deze groep personen is er nu een methode om af te vallen waarbij ze toch gewoon kunnen blijven eten.

<< Door op deze link te klikken of op een van de afbeeldingen kom je op de website van de Kettlebell Workout>>

Afvallen met de Kettlebell

Trainen met de Kettlebell

Trainen met de Kettlebell

Er zijn veel vrouwen die vinden dat ze te zwaar zijn. Zij kunnen afvallen door de oefeningen met de Kettlebell.

Ze willen wel wat aan het overgewicht doen, maar kunnen er niet voor naar de sportschool gaan. Of de sportschool is te duur of te ver weg. Er zijn ook veel vrouwen, omdat ze te zwaar zijn, niet graag in groepsverband sporten.

Deze vrouwen kunnen nu gebruik maken van de Kettlebell Workout.

Het is momenteel de nieuwste fitnesshype. Je hoeft er niet voor van huis te gaan. Voor die vrouwen die niet van huis willen of kunnen gaan is deze methode zeer effectief.

Het grote voordeel is dat je slechts twee- tot driemaal per week de oefeningen moet nadoen die op de tv worden getoond.

Bij de aanschaf van de Workout krijg je namelijk een aantal dvd’s waarop de oefeningen staan die je moet nadoen. Je begint natuurlijk met dvd een waarop de eenvoudigste oefeningen staan.

Trainen met de Kettlebell

Het trainen met de Kettlebell heeft een afterburn effect. Je zult er daardoor enorm mee afvallen.

Tijdens de oefeningen die je moet doen werk je aan kracht- en cardio training. Doordat je deze twee gelijktijdig beoefent, zullen je groeihormonen extra worden gestimuleerd, waardoor je dus extra vet gaat verbranden.

Door deze manier van trainen zal je nog uren, nadat je getraind hebt met de Kettlebell, vet blijven verbranden.

Omdat je groeihormonen extra worden gestimuleerd zal de vetverbranding tijdens het slapen optimaal zijn omdat dan de groeihormonen extra hard werken als je goed slaapt. De groeihormonen zorgen voor de vetverbranding.

Het lichaam

Goede oefening

Goede oefening

Vrouwen stonden in er het begin huiverig tegenover om met een gewicht te trainen.

Ze dachten dat ze eruit zouden gaan zien als een bodybuilder. Dat is echte niet het geval. Bij vrouwen worden de vrouwelijke vormen beter geaccentueerd wat alleen maar mooi is.

Wanneer je met de Kettlebell aan het trainen bent en je stopt na de 25 minuten dan komt dat overeen met een uur hard trainen op de sportschool.

Omdat de vrouwen die willen afvallen vanaf week één goede vooruitgang zien bij het afvallen zullen ze zeker met deze vorm van trainen doorgaan.

De Kettlebell

De Kettlebell

De Kettlebell

Een Kettlebell is een soort afgeplatte kanonskogel waaraan een groot handvat zit.

De Workout is overgewaaid vanuit Rusland en is door zijn goede resultaten hier nu razend populair.

Voor vrouwen is het belangrijk dat ze geen Kettlebell nemen die te zwaar is. Een van 8 kilogram is ruim voldoende.

Doordat je gaat afvallen zal je fitter en energieker worden en ook beter in je vel gaan zitten. Hierdoor zal je ook beter slapen waardoor de groeihormonen extra hun best kunnen doen.

Je zult wanneer je de oefeningen twee- tot driemaal gedurende 25 minuten uitvoert veel gewicht verliezen, terwijl je toch lekker kunt blijven eten.

Je moet natuurlijk niet constant vette happen eten, maar eet gezond en je zult een optimaal resultaat bereiken terwijl je er niet voor van huis hoeft te gaan.

De oefeningen

De oefeningen beginnen vanuit de basis waarbij je de Kettlebell vanaf de grond optilt en er dan verschillende zwaaibewegingen mee uitvoert.

Met de Kettlebell oefeningen train je alle spieren van je lichaam. Hoe meer spieren je aanspreekt hoe groter de verbranding zal zijn.

De Voordelen van de Kettlebell

Je hoeft de oefeningen alleen maar na te doen. De TV aanzetten en de oefeningen nadoen die getoond worden gedurende 25 minuten.

2 tot 3 maal per week is voldoende voor snelle resultaten.

Iedereen kan de oefeningen nadoen.

De trainingen laten een snel resultaat zien waardoor je extra gestimuleerd wordt.

Het zijn trainingen voor je benen, billen, buik en armen.

Het zijn oefeningen die je spieren en je huid verstevigen en je conditie verbeteren.

Je krijgt duidelijke instructies wat je moet doen tijdens de oefeningen.

Je hebt slechts een Kettlebell nodig.

Een paar vierkante meter in de huiskamer is voldoende.

Je kunt zelf bepalen wanneer je de oefeningen uitvoert.

Een strak lichaam door thuis te sporten

Een strak en gezond lichaam

De Kettlebell is geschikt vanaf 16 jaar 76 jaar.

Wanneer je al deze voordelen ziet om tuis te trainen zal je zeker met de Kettlebell Workout willen beginnen.

Je zult weer snel met een strakke buik over het strand kunnen lopen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *