Slank en fit

By | juli 2, 2018
Sporten met de Kettlebell

Sporten met de Kettlebell

Slank en fit worden is mogelijk door thuis te sporten en dat gedurende 25 minuten per keer.

Slank en fit worden kun je door 2 tot 3 x maal per week thuis te trainen.

Je hoeft er dus niet voor van huis, maar kunt de oefeningen voor de tv doen.

Slank en fit worden

Er zijn veel vrouwen, maar ook mannen die wel willen sporten, maar dat niet graag in groepsverband doen.

Zij, die willen afvallen hebben vaak last van overtollig lichaamsvet en daar schamen ze zich voor in groepsverband.

Vaak vinden ze de sportschool te ver weg of te duur. Daarom willen ze een programma wat ze thuis kunnen gebruiken en daarbij goed afvallen op een gezonde manier.

Groeihormonen

Studies hebben aangetoond dat het groeihormoon belangrijk is wanneer we willen afvallen.

Het groeihormoon wordt geproduceerd door de hypofyse.

Slapen is zeer belangrijk

Slapen is zeer belangrijk om af te vallen

Het groeihormoon zal het meest worden aangemaakt wanneer je slaapt. Het hormoon heeft als belangrijkste doel van het repareren van je cellen en weefsels.

Een andere belangrijke eigenschap van het groeihormoon is dat het lichaam eerder de energie gaat halen uit de vetreserves. Dus het haalt de energie niet uit de opgeslagen suikers die in de spieren en lever zitten.

Een andere belangrijke eigenschap van het groeihormoon is dat het lichaam eerder de energie gaat halen uit de vetreserves. Dus het haalt de energie niet uit de opgeslagen suikers die in de spieren en lever zitten.

Wanneer we inspanningen verrichten zal het lichaam in eerste instantie op zoek gaan naar opgeslagen glucose. Het groeihormoon zal het lichaam dwingen op zoek te gaan naar energie wat uit vet wordt gehaald. Daarom wordt er overtollig lichaamsvet verbrandt.

Omdat het groeihormoon het lichaam dwingt tot het verbranden van vet als bron van energie zal je zelfs overtollig lichaamsvet verbranden wanneer je lichaam in rust is.

Gezonde maaltijd

Gezonde maaltijd

Een goede werking van je groeihormonen zal de noodzaak om een dieet te volgen om af te vallen te niet doen.

Toenemen en activeren van de groeihormonen

Je groeihormonen zorgen voor het herstellen en ontwikkelen van alle cellen in je lichaam. De geldt dus ook voor de spiercellen.

Wanneer je groeihormonen toenemen, zal dat tot actief spierweefsel in je lichaam zorgen. Je stofwisseling wordt daardoor beter ook wanneer je rust.

Hoe krijgen we meer en actievere groeihormonen?

Sporten. We kunnen de beste manier van sporten gaan gebruiken die er is.

De Kettlebell Workout is een methode waarbij de oefeningen thuis voor de tv gedaan kunnen worden.

Dit is dus ideaal voor vrouwen en mannen die niet om te sporten van huis willen gaan.

Het is een methode die overgewaaid is vanuit Rusland en zeer populair is. Het is de effectiefste methode om gezond af te vallen. Je wordt er slank en fit van.

Meer groeihormonen zijn belangrijk wanneer we willen afvallen. Ook het activeren van deze groeihormonen is van groot belang.

Sporten met de Kettlebell

Om de groeihormonen te beïnvloeden, moet je de juiste manier van sporten gebruiken. Het sporten moet voldoende intensiteit hebben, spierschade oplopen waardoor je groeihormonen harder moeten werken om de cellen weer te herstellen en variatie in de oefeningen.

Oefeningen met een Kettlebell

Oefeningen met een Kettlebell

De intensiteit is belangrijk. Het gewicht waar je mee traint moet voldoende zijn.

De Kettlebell is een soort afgeplatte kanonskogel met een handvat. Voor vrouwen is een gewicht van 8 kilogram ruim voldoende. X Slank en fit

Slank en fit worden is mogelijk door thuis te sporten en dat gedurende 25 minuten per keer.

Slank en fit worden kun je door 2 tot 3 x maal per week thuis te trainen.

Je hoeft er dus niet voor van huis maar kunt de oefeningen voor de tv doen.

Slank en fit worden

Slanke Taille

Slanke Taille

Er zijn veel vrouwen maar ook mannen die wel willens sporten maar dat niet graag in groepsverband doen.

Zij die willen afvallen hebben vaak last van overtollig lichaamsvet en daar schamen ze zich voor in groepsverband.

Vaak vinden ze de sportschool te ver weg of te duur. Daarom willen ze een programma wat ze thuis kunnen gebruiken en daarbij goed afvallen op een gezonde manier.

Groeihormonen aanmaken en stimuleren

Studies hebben aangetoond dat het groeihormoon belangrijk is wanneer we willen afvallen.

Het groeihormoon wordt geproduceerd door de hypofyse.

Het groeihormoon zal het meest worden aangemaakt wanneer je slaapt. Het hormoon heeft als belangrijkste doel van het repareren van je cellen en weefsels.

Een andere belangrijke eigenschap van het groeihormoon is dat het lichaam eerder de energie gaat halen uit de vetreserves. Dus het haalt de energie niet uit de opgeslagen suikers die in de spieren en lever zitten.

Wanneer we inspanningen verrichten zal het lichaam in eerste instantie op zoek gaan naar opgeslagen glucose. Het groeihormoon zal het lichaam dwingen op zoek te gaan naar energie wat uit vet wordt gehaald. Daarom wordt er overtollig lichaamsvet verbrandt.

Omdat het groeihormoon het lichaam dwingt tot het verbranden van vet als bron van energie zal je zelfs overtollig lichaamsvet verbranden wanneer je lichaam in rust is.

Een goede werking van je groeihormonen zal de noodzaak om een dieet te volgen om af te vallen versterken.

Toenemen en activeren van de groeihormonen

Je groeihormonen zorgen voor het herstellen en ontwikkelen van alle cellen in je lichaam. De geldt dus ook voor de spiercellen.

Wanneer je groeihormonen toenemen zal dat tot actief spierweefsel in je lichaam zorgen. Je stofwisseling wordt daardoor beter ook wanneer je rust.

Oefeningen met een Kettlebell

Oefeningen met een Kettlebell

Hoe krijgen we meer en actievere groeihormonen

Sporten. We kunnen de beste manier van sporten gaan gebruiken die er is.

De Kettlebell Workout methode is een methode waarbij de oefeningen thuis voor de tv gedaan kunnen worden.

Dit is dus ideaal voor vrouwen en mannen die niet om te sporten van huis willen gaan.

Het is een methode die overgewaaid is vanuit Rusland en zeer populair aan het worden is. Het is de effectiefste methode om gezond af te vallen. Je wordt er slank en fit van.

Meer groeihormonen worden zijn belangrijk wanneer we willen afvallen. Ook het activeren van deze groeihormonen is van groot belang.

Sporten met de Kettlebell

Om de groeihormonen te beïnvloeden moet je de juiste manier van sporten gebruiken. Hij moet voldoende intensiteit hebben, spierschade oplopen waardoor je groeihormonen harder moeten werken en variatie.

vrouwelijk lichaam door sporten

vrouwelijk lichaam door sporten

De intensiteit is belangrijk. Het gewicht waar je mee traint moet voldoende zijn.

De Kettlebell is een soort afgeplatte kanonskogel met een handvat. Voor vrouwen is een gewicht van 8 kilogram ruim voldoende. Zie de tabel.

De oefeningen beginnen bijna allemaal waarbij de kogel op de grond staat. Hij wordt dan opgepakt en dan ga je er verschillende bewegingen mee maken.

Het is een zeer effectieve training. Op een sportschool doe je aan krachttraining of cardiotraining. Met de Kettlebell doe je ze alle twee gelijktijdig. Daarom is deze manier van trainen zo effectief.

Met de Kettlebell heb je, doordat je ze beiden gebruikt, een maximale groeihormoon productie.

Doordat je spiercellen beschadigen zullen je groeihormonen hard moeten werken om deze cellen weer in orde te maken.

De Kettlebell Workout doe je slechts 2 tot 3 x per week en dat slechts 25 minuten.

Daarna is het belangrijk dat je rust neemt.

Je groeihormonen gaan nog minimaal 24 uur door met het verbranden van het overtollige lichaamsvet.

Slapen

Het is belangrijk dat je minimaal 6 uur onafgebroken slaapt. Dat bevordert de groeihormoon productie.

Ook een middagdutje is goed voor de stimulatie van je groeihormonen.

Gewicht

De Kettlebell

De Kettlebell

Het is belangrijk dat je, om een goede werking van de groeihormonen te bewerkstelligen, de juiste kettlebell gebruikt.

  • 4 kg KettlebellVrouwen 60+, of lang niet aan sport gedaan, of lage belastbaarheid of lichte (rug)klachten.
  • 8 kg KettlebellVrijwel alle vrouwen, ongeacht sport niveau. Blessurevrij.
  • 12 kg KettlebellVrouwen die al eerder met de Kettlebell hebben gesport, of die zeer getraind zijn. Mannen 65+, of zeer lang niet aan sport gedaan, of zeer lage belastbaarheid.
  • 16 kg KettlebellVrijwel alle mannen, ongeacht sportniveau. Blessurevrij.

Voeding

Je kunt natuurlijk altijd gewoon door blijven gaan met het verkeerde voedsel te blijven gebruiken, maar dat moet je niet doen wil je slank en fit worden.

Je hoeft niet speciaal minder te eten om slank en fit te worden, maar eet zoveel mogelijk op de juiste tijdstippen.

Ga bijvoorbeeld niet ’s avonds na 8 uur nog een warme maaltijd gebruiken.

Eet gezond.

Wil je slank en fit worden?

Gezonde voeding tijdens thuis sporten

Gezonde voeding

Indien je dus slank en fit wilt worden, hoef je daar in principe niet veel voor te doen.

Slechts 2 tot 3 x per week thuis voor de buis de oefeningen nadoen door een van de dvd’s af te draaien die bij je bestelling zaten.

programma om af te slanken

Coaching programma

Bij de bestelling krijg je een volledig pakket. Je krijgt de Kettlebell + dvd’s en omschrijvingen.

Door aan de slag te gaan met de Kettlebell Workout zal je ook snel, als je een vetrollen hebt, weer met een strakke buik over het strand kunnen lopen.

Oefeningen

De oefeningen beginnen bijna allemaal waarbij de kogel op de grond staat. Hij wordt dan opgepakt en dan ga je verschillende bewegingen mee maken.

Doe alles zo nauwkeurig mogelijk na zodat je het meeste baat zult hebben van de oefeningen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *