Sporten in deze moeilijke tijd

By | augustus 14, 2020
De Kettlebell oefeningen
Een Kettlebell oefening

Het is niet gemakkelijk om in groepsverband te sporten. Ook vind je het risico misschien te groot in verband met Corona. Toch is sporten, ook in deze moeilijke tijd, raadzaam!

Wanneer je wel je slanke figuur wil blijven behouden of zelfs gaat sporten om slanker te worden dan kun je dat beter, als geen risico wil lopen, thuis doen.

Je kunt dan zelf je tijd indelen en je hoeft er niet voor van huis te gaan.

Er zijn veel vrouwen, maar ook mannen, die graag slanker, fitter en energieker willen worden. Zij die last hebben van overtollig lichaamsvet moeten er zeker wat aan doen in verband met gezondheid risico’s.

Van overtollig lichaamsvet kun je verschillende ziektes krijgen zoals: hart- en vaatziektes, kanker, diabetes type 2, gewrichtsklachten, reuma, incontinentie en nog vele andere kwalen.

Kettlebell oefeningen
Kettlebell oefeningen

Thuis sporten

Er zijn altijd wel mogelijkheden om thuis te sporten, maar de meest effectieve methode is te sporten met de Kettlebell Workout.

De Kettebell Workout methode is vanuit Rusland naar West-Europa overgewaaid. Russische militairen gebruikte de methode om hun hele lichaam te trainen

Deze methode is zeer effectief. Door slechts 2 tot 3 maal per week 25 minuten per keer te trainen zul je de hele week calorieën verbranden.

Dat komt door de manier van trainen.

Slank en fit door de Kettlebell Workoutmethode

Wil je snel kijken wat de Kettlebell Workout methode omvat, klik dan op deze link!

Sportschool.

Wanneer je naar een sportschool gaat doe je aan cardio training of krachttraining. Met cardio verbeter je je uithoudingsvermogen en met de krachttraining je spieren.

De Kettlebell training is zeer effectief voor de vetverbranding en krachttraining.

Bij het gebruik van de Kettlebell is het niet mogelijk om losse spiergroepen te trainen. Je traint altijd een grote spiergroep wat zeer effectief is voor de krachttraining.

oefeningen

De oefeningen

Met de Kettlebell kun je veel verschillende soorten oefeningen doen. Door te trainen met de Kettlebell vergroot je je kracht, uithoudingsvermogen en vetverbranding.

Er is geen enkele andere methode die je vetverbranding zo goed stimuleert.

2 tot 3 maal 25 minuten per keer trainen

Je mag maar slechts 2 tot 3 x per week 25 minuten per keer trainen met de Kettlebell.

Omdat je groeihormonen worden gestimuleerd zal de vetverbranding optimaal nog minimaal 24 uur na het stoppen van de training doorgaan.

Slapen is zeer belangrijk
Slapen is zeer belangrijk om af te vallen

Zelfs tijdens het slapen gaat de vetverbranding door.

Wil je dus afvallen en gezond sporten waardoor je fitter en gezonder wordt dan is de Ketelebell Workout de ideale methode.

Het bestellen van de Kettlebell Workout.

programma om af te slanken
Coaching programma

Je kunt denken dat de Kettlebell Workout een dure aanschaf is. Wanneer je de kostprijs echter vergelijkt met de kosten voor een sportschool is het eigenlijk niets. Je betaalt eenmalig een bedrag en bij een sportschool regelmatig om mee te mogen doen.

Je betaalt voor de Kettlebell Workout methode een keer een vast bedrag en je kunt levenslang gezond, fit en slank blijven.

Wanneer je de Kettelebell Workout methode aanschaft, krijg je de Kettlebell thuisgestuurd met daarbij 6 dvd’s met programma en begeleidingsboek.

Zodra je die ontvangen hebt kun je starten. Je begint met dvd 1 af te draaien en doet daarbij de oefeningen na die getoond worden. Iedere sessie duurt ongeveer 25 minuten.

Omdat je tijdens de oefeningen zowel kracht als cardiotraining uitoefent worden je groeihormonen extra gestimuleerd.

Een slank figuur

Het zijn deze groeihormonen die ervoor zorgen dat je het overtollig lichaamsvet verbrandt.

Nu mag je niet meer dan 2 tot 3 maal deze oefeningen nadoen. Het vet verbranden zal nog 24 uur na de oefeningen gewoon doorgaan. Zelfs wanneer je een goede nachtrust hebt gaat je lichaam gewoon door met het overtollige lichaamsvet te verbranden.

Een ander belangrijk voordeel is ook dat je zelf je tijd kunt bepalen wanneer je de oefeningen wilt gaan doen.

Als het tijdens de ochtenduren beter uitkomt dan kun je dat doen of misschien in de avond. Voor het overtollige lichaamsvet verbranden maakt het niets uit.

Oefeningen met de Kettlebell

Als je te zwaar bent.

Overtollig lichaamsvet moet je zo snel mogelijk zien kwijt te raken. 

Het is niet alleen mooier dat je je overtollig lichaamsvet gaat aanpakken, maar het is ook noodzakelijk voor je gezondheid.  Overtollig lichaamsvet kan veel verschillende ziektes veroorzaken.

Door het overtollige lichaamsvet kunnen ook je organen in het vet komen te liggen en dat moet je zeker voorkomen.

Je organen gaan daardoor minder werken. Je moet er niet aan denken dat je lever maar voor 50% werkt.

Je moet dus niet wachten om er wat aan te gaan doen.

Je kunt een dieet gaan volgen, maar die helpen maar tijdelijk.

Door slechts 2 tot 3 x per week 25 minuten per keer te sporten kun je levenslang gezond, fit, energiek en slank blijven.

Wil ie snel aan de slag om een definitief slank lichaam te krijgen, klik dan op deze link.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *