Sporten thuis voor de buis

By | oktober 16, 2018
Kettlebell swing

Kettlebell swing

Sporten thuis voor de buis is mogelijk en vooral goed voor die vrouwen en mannen die wel willen sporten, maar er niet voor van huis kunnen of willen gaan.

Er zijn mannen en vrouwen die wel willen sporten maar niet in groepsverband.

Ze vinden zich vaak te dik en willen daarom liever alleen sporten om af te vallen.

Er zijn ook bijvoorbeeld vrouwen die pas zijn bevallen en weer hun oude gewicht graag terug hebben. Ze kunnen in verband met de baby niet van huis en willen door te sporten wel afvallen.

Dat is nu mogelijk door de Kettlebell Workout methode.

Sporten thuis voor de buis

De Kettlebell methoden heeft meerdere belangrijke voordelen.

Je zou je namelijk op de tv ook aan kunnen sluiten van een sportgroep waarvoor je dan maandelijks een vast bedrag betaalt. Dat bedrag blijft iedere maand terug komen.

programma om af te slanken

Coaching programma

Door eenmalig de Kettlebell Workoutmethode aan te schaffen, kun je de oefeningen zo vaak doen als je zelf wilt.

Toch moet je de oefeningen niet vaak doen. Dat is het grootste voordeel van deze methode om te sporten thuis voor de buis.

Je mag slechts twee tot driemaal per week 25 minuten per keer sporten. Je zult daarna nog 24 uur doorgaan met je overtollige lichaamsvet te verbranden. Zelfs als je slaapt.

Deze tijd en dat slechts twee tot drie maal per week is ruim voldoende om snel je oude lichaamsgewicht weer te bereiken.

De training met de Kettlebell

De Kettlebell is een soort afgeplatte kanonskogel met een handvat. Je kunt hem neerzetten.

Er zijn veel oefeningen mee te doen. De basis is vaak dat je hem van de grond optilt en er vervolgens zwaaiende bewegingen mee maakt.

De kettlebell Workoutmethode is zeer populair. Dat is vooral te danken aan het feit dat veel bekende personen zich zeer positief hebben uitgelaten over deze methode om slank en fit te worden.

De populariteit is dat het werken met de

Oefeningen met een Kettlebell

Oefeningen met een Kettlebell

Kettlebell een van de weinige fitnessoefeningen is die de krachttraining met de cardiotraining combineert.

Bij de krachttraining worden specifieke spiergroepen getraind. Cardiotraining is een duursport zoals joggen en fietsen.

Door de combinatie van de krachttraining en de cardiotraining met de Kettlebell worden je spieren verstevigd, je verbetert je conditie en verbrandt overtollig lichaamsvet.

De combinatie van beide trainingsmethoden zorgt ervoor dat de vetverbranding extra wordt gestimuleerd.

Voor mannen en vrouwen

De Kettlebell Workout wordt zowel door mannen als vrouwen gebruikt.

In het begin waren vrouwen bang dat ze een bodybuilders lichaam zouden krijgen.

Kettlebell oefeningen

Kettlebell oefeningen

De krachttraining die met de Kettlebell wordt gedaan, zorgt voor betere typische vrouwelijke vormen. Ze krijgen ronde vormen zoals een strakke taille en ronde billen.

Bekende filmsterren danken hun hun bikini-lichaam aan deze manier van trainen.

Ook voor mannen is deze methode geschikt, alleen zullen zij voor zwaardere gewichten kiezen. Door de zwaardere gewichten krijgen ze een lager vetpercentage en meer zichtbare sieren.

Doordat de Kettlebell zowel de cardio- als krachttraining combineert, is deze manier van trainen veel effectiever dan wanneer je de trainingen afzonderlijk zou uitvoeren.

Je hoeft door deze manier veel minder lang te trainen om hetzelfde effect te bereiken.

Daarom is deze methode bijzonder geschikt voor mensen die willen afvallen.

Groeihormonen

Je gaat snel lichaamsvet verbranden tijdens de oefeningen en een belangrijk voordeel daarbij is dat de vetverbranding nog minimaal 24 uur doorgaat nadat je gestopt bent.

Wanneer je traint met de Kettlebell zal dat de productie van de groeihormonen aanzienlijk stimuleren. Dat is een gunstig gevolg, omdat de groeihormonen één van de belangrijkste vet verbrandende hormonen in het lichaam zijn.

Voeding, sporten en afvallen

Eieren voor het slank worden

Eieren voor slank worden

Het is belangrijk dat als je thuis gaat sporten en je wilt daarbij snel resultaat zien, dat je gezond gaat eten.

Kies nooit voor een Crashdieet. Neem een dieet wat je vol kunt houden en lekker kunt blijven eten. Je moet dagelijks ervoor zorgen dat je de juiste voedingsstoffen binnenkrijgt.

Koolhydraten

We eten dagelijks koolhydraten (brood, pasta, rijst), vetten en eiwitten.

Koolhydraten scheiden in het lichaam suikers af. Wanneer we snelle koolhydraten eten, worden er in een korte tijd veel suikers afgegeven. Deze kan het lichaam in de korte periode niet allemaal verwerken.

De suikers die niet door het lichaam verwerkt kunnen worden, worden opgeslagen als vet in het lichaam. Dat moeten we nu juist voorkomen. Wanneer we te veel overtollig lichaamsvet hebben kan dat ziektes veroorzaken.

Overtollig lichaamsvet

Overtollig lichaamsvet

Overtollig lichaamsvet is vaak de oorzaak van hart- en vaatziektes, maar ook van kanker, gewrichtsklachten, diabetes type 2 reuma enzovoort. Doe daar dus wat aan door te sporten thuis voor de buis.

Dus door het schrappen van het eten van snelle koolhydraten kunnen we veel bijdragen om gewicht te verliezen.

We moeten wel koolhydraten eten, omdat daar vezels inzitten die we nodig hebben voor een goede spijsvertering en het gezond houden van de darmen.

Vetten

Voor het eten van vetten moeten we de plantaardige vetten gebruiken. Gebruik vooral de vloeibare vetten.

Vooral de transvetten die in het bedrijf worden vervaardigd zijn ongezond. We moeten onverzadigde vetten gebruiken.

Eiwitten

Belangrijke bouwstenen voor het lichaam zijn eiwitten. Eiwitten geven je snel een verzadigd gevoel waardoor we er ook automatisch minder van eten. Het helpt dus mee om vet te verbranden.

Eiwitrijke voedingsmiddelen

Eiwitrijke voedingsmiddelen

De meeste diëten die je goed kunt volhouden zijn op eiwithoudende maaltijden gebaseerd.

Zo ook het populairste dieet van wat er momenteel gebruik wordt ie het dieet van Oscar Helm.

Wanneer je lekker wilt blijven eten en nooit geen honger wilt lijden. moet je het dieet gaan gebruiken van Oscar helm.

Het is een koolhydraatarm/eiwitrijk dieet. Hij heeft het boek de Afslank Receptenbijbel geschreven met meer dan 100 overheerlijke gezonde maaltijden. De maaltijden zijn allemaal in een half te bereiden en kunnen door het hele gezin worden gegeten.

De Afslank Receptenbijbel

De Afslank Receptenbijbel

Ga naar www.receptenafslankbijbel.nl

Je krijgt bij dit dieet ook de mogelijkheid om gezonde heerlijke tussendoortjes en snacks te eten.

Wat kun je het beste doen om af te vallen?

Omdat we veel eiwitten moeten eten en daardoor ook automatisch minder eten, zijn vis, vlees en eieren heel belangrijk. Ook mager rundvlees en gevogelte zoals kip zijn goede producten.

Vervang de pasta door groenten.

Eet langzamer en drink geen frisdranken meer. Dan zal je ook gewicht verliezen.

Wat je natuurlijk altijd zal moeten doen als je wilt afvallen, is minder suikers eten, warme happen uit de muur eten en frisdraken die gezoet zijn.

Afslanken door gebruik te maken van de Kettlebell

Je hebt gezien dat je gemakkelijk en snel kunt afvallen met het gebruik van de Kettlebell Workout methode.

 

 

Het is vooral de methode voor vrouwen of mannen die niet van huis kunnen of willen gaan. Misschien vinden ze de sportschool te ver weg of te duur. Nu kun je door een eenmalige aanschaf van de Workout gemakkelijk samen thuis voor de buis gewicht verliezen en gezond, fit en energiek worden.

Het is een van de populairste methoden om thuis voor de buis te sporten en dat op eigen niveau. Je kunt je eigen tijd indelen. Er kan dus niets meer in de weg staan, als je wilt afvallen en binnen de kortste keren weer een strakke buik te hebben.

Een strak lichaam door thuis te sporten

Een strak en gezond lichaam

Je zult geen jojo-effect meer hebben en dat is toch ook wel een hele fijne gedachte. Je zult in een korte tijd weer van je strakke buik kunnen genieten en trots kunnen zijn dat je dat bereikt hebt.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *