Thuis afvallen zonder gebruik van een dieet

By | februari 24, 2021
Oefening met de Kettlebell

Thuis afvallen zonder dieet is tegenwoordig mogelijk door slechts een paar keer per week te sporten.

Veel vrouwen en mannen kunnen niet thuis sporten of mogen niet naar de sportschool.

Soms is de sportschool te ver weg of vinden ze hem te duur. Toch vinden ze thuis afvallen zonder dieet erg aantrekkelijk.

Voor deze groep bestaat er nu de mogelijkheid om thuis voor de buis te sporten.

Slechts twee- tot driemaal voor de tv-oefeningen nadoen die op de tv worden getoond, en dat slechts 25 minuten per keer, kun je gemakkelijk gewicht verliezen. Dat kun je door de dvd af te spelen die je toegestuurd krijgt wanneer je de Kettlebell Workout besteld.

Het is een eenmalige uitgave, maar je kunt daardoor een mooi en vooral gezond strak lichaam krijgen.

Heb je nu al belangstelling om snel aan de slag te gaan met deze uitstekende manier om thuis te sporten? Klik dan hier!

Thuis afvallen zonder dieet

Oefeningen

Je kunt slank worden zegt men door oefeningen na te doen die op de tv worden getoond.

Dat is natuurlijk mogelijk, maar daar zal je daarvoor dan wel maandelijks een vast bedrag voor moeten betalen om er mee te kunnen doen.

Het is voor het thuis afvallen zonder een dieet veel beter om zelf een sportprogramma in huis te hebben. Dan heb je een eenmalige aanschaf. Daarna kun je zelf bepalen op welk tijdstip van de dag je gaat sporten. .

De training met de Kettlebell

Bij het sporten worden steeds vaker de Kettlebells gebruikt. Dat is niet voor niets.

De Kettlebell lijkt op een kanonskogel die aan de onderzijde afgeplat is. Hierdoor kan deze op de grond blijven staan zonder weg te rollen.

Aan de bovenzijde van de Kettlebell zit een handvat, zodat je de kogel met twee handen kunt vasthouden.

Een Kettlebell is zo populair geworden, omdat je er veel oefeningen mee kunt doen. 

Je begint bijna met iedere oefening door de hem van de grond op te tillen en er dan zwaaiende bewegingen mee te maken.

Het is de beste methode om thuis voor de tv snel slank en fit te worden.

Combinatie van trainingen

Een oefening

Het werken met de Kettlebell combineert de krachttraining met de cardiotraining.

Bij krachttraining worden er bepaalde spiergroepen van het lichaam getraind. Cardiotraining is een training voor het uithoudingsvermogen.

Doordat je met een Kettlebell een combinatie van beiden hebt, worden je spieren steviger en je conditie beter.

Je zult tijdens de oefeningen overtollig lichaamsvet verbranden wat door de combinatie van beide soorten trainingen extra groot is.

De Kettlebell kan door iedereen gebruikt worden

De Kettlebell kan overal gebruikt worden

Vrouwen waren in het begin bang om te werken met het gewicht van de Kettlebell. Ze willen namelijk niet te veel spieren krijgen zoals bodybuilders dat hebben.

Bij vrouwen worden de vormen van de billen en heupen mooier. De taille wordt slanker en de billen wat voller.

Mannen maken tegenwoordig ook gebruik van het trainen met de kettlebell. Dat doen ze omdat ze vaak bepaalde spiergroepen willen accentueren. Ze maken gebruik van zwaardere gewichten dan de vrouwen.

Thuis afvallen zonder dieet door gebruik te maken van de training met de Kettlebell

Door de combinatie van de krachttraining als cardiotraining verbrand je meer lichaamsvet dan wanneer je beide trainingen afzonderlijk zou uitvoeren.

Door de combinatie van de training, hoef je niet zo lang te trainen. Slechts 2 tot 3 maal per week gedurende 25 minuten is al voldoende.

Het stimuleren van je groeihormonen

Starten met de Kettlebell oefeningen en rusten horen bij elkaar

Groeihormonen zijn zeer belangrijke vetverbranders in ons lichaam.

Door gebruik te maken van de Kettlebell zullen de groeihormonen aanzienlijk gestimuleerd worden.

Het groeihormoon wordt het meest aangemaakt tijdens je slaap. De belangrijkste functie van je groeihormonen zijn het repareren van de spier- en huidcellen.

Normaal zal het lichaam wanneer we energie nodig hebben, zoals bij een training, de nodige energie uit de suikers halen. De groeihormonen dwingen het lichaam om dat te doen uit het opgeslagen vet. Hierdoor wordt er dus extra vet verbrandt.

Omdat je groeihormonen het lichaam dwingt om vet als energiebron te verbranden verlies je vet, ook wanneer je aan het rusten bent.

Verbranden van lichaamsvet na de Kettlebell Workout

De groeihormonen zorgen voor de lichaamsvetverbranding ook al ben je klaar met het sporten.

Na het uitvoeren van een Kettlebell Workout van 25 minuten zal de vetverbranding nog minimaal 24 uur doorgaan. Daarom zijn deze trainingen zo effectief.

De groeihormonen zorgen ervoor dat je niet verplicht bent om een dieet te volgen. Het is wel raadzaam gezond te eten.

Groeihormonen zijn bepalend voor het herstellen en ontwikkelen van alle cellen in je lichaam. Wanneer je dus meer groeihormonen krijgt in je lichaam zal je meer actief spierweefsel krijgen wat vervolgens weer leidt tot een grotere verbranding. Ook dus tijdens een rustperiode.

Wanneer je met de Kettlebell traint, zal je ook bij het gebruikelijk voedingspatroon gewicht gaan verliezen.

Hoe komen we aan meer groeihormonen?

Zorg ervoor dat je op de juiste manier traint.

Train met een goed gewicht.

Wanneer je ervoor zorgt dat je tijdens de trainingen spierschade oploopt, zal dat tot een maximale productie van groeihormonen leiden.

Slaap is ook belangrijk. Hierdoor worden ook groeihormonen aangemaakt.

De piek voor het aanmaken van aanmaken voor de groeihormonen wordt na 1 uur slapen bereikt.

Maximale stimulering van de groeihormonen

Oefening

Een goed gewicht is belangrijk bij het gebruik van de Kettlebell.

Voor vrouwen boven de 60 jaar of zij die een lage belastbaarheid hebben van de rug is een gewicht van 4 kilogram voldoende.

Je kunt het gewicht verhogen als dat het toelaat. Gebruik nooit gewichten die te zwaar zijn want dan beschadig je je lichaam.

Voor een goede groeihormoon optimalisatie is het belangrijk dat je ’s avonds wat minder eet.

Eet gezond

Gezonde voeding

Wanneer je wilt afvallen tijdens het sporten is het belangrijk dat je ook gezond eet. Je kunt tijdens de dag zorgen dat je een hoge stofwisseling hebt door regelmatig te eten.

Het is belangrijk dat je eet. Dat zijn eiwitrijke voedingsmiddelen. Het zijn goede groeihormoon stimulerende middelen

Eet zo min mogelijk groeihormoon remmende middelen zoals witbrood, pasta, suikers, rijst en yoghurt.

In de ochtend moet je de grootste maaltijd gebruiken. Naarmate de dag vordert moet je steeds kleinere porties gebruiken.

Sporten thuis voor de buis

Door de aanschaf van de Kettlebell Workout methode heb je een eenmalige aanschaf.

Je kunt deze materialen levenslang blijven gebruiken. Het is een uitgave die niet maandelijks terugkomt in vergelijking met de afslank programma’s die op de tv worden aangeprezen.

Je krijgt een volledige workout met alles wat je erbij nodig hebt. Op de bijgeleverde dvd’s worden de oefeningen getoond die je na kunt doen.

Een slank en gezond figuur door het sporten met de Kettlebell

Beginnen doe je zeer eenvoudig en dat kun je langzaam opvoeren. Je zorgt voor een vetverbranding door de toename van de groeihormonen die, nadat je gestopt bent met je oefeningen, nog minimaal 24 uur door zullen gaan. Je kunt begrijpen dat je daardoor ook veel meer zal afvallen dan met andere soorten trainingen.

Ben je nieuwsgierig geworden en wil snel aan de slag met deze uitstekende manier om gezond, fit en slank te worden? klik dan op deze link!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *