Thuis gezond afvallen door te sporten

By | januari 21, 2019

Een slank lichaam

Er zijn veel vrouwen en mannen die wel graag sporten, maar er niet voor van huis willen gaan. Vrouwen die onlangs een baby hebben gekregen vinden zich vaak te dik. Ze willen weer snel hun oude figuur terug hebben.  Voor deze groep vrouwen is het vaak ook te moeilijk om van huis te gaan om te sporten. Er zal altijd iemand bij de baby moeten zijn. Het kan ook zijn dat ze vinden dat de sportschool te ver weg of te duur is.

Veel vrouwen willen ook liever niet in groepsverband sporten. Voor deze vrouwen die thuis willen sporten om slank te worden is er nu een perfecte methode. Je hoeft geen dure contributie te betalen, maar slechts eenmaal de Kettlebell Workout methode aan te schaffen en je kunt heerlijk thuis sporten. Je kunt dus gemakkelijk thuis gezond afvallen door te sporten.

De Kettlebell oefeningen

De Kettlebell oefeningen

Met de Kettlebell Workout hoef je slechts 25 minuten per keer te sporten en dat 2 tot 3 maal per week. Meer is niet nodig. Het is de meeste effectieve methode om af te vallen, gezond en fit te worden. Hiermee kun je thuis gezond afvallen door te sporten.

Thuis gezond afvallen door te sporten.

De methode van afvallen met de Kettlebell is razend populair in verband met de zeer goede resultaten die je er mee boekt.

Kettlebells werden van oorsprong gebruikt door Russische militairen om hun hele lichaam te trainen. Momenteel zijn Kettlebells razend populair binnen de sportscholen en thuis van de ‘westerse wereld’, omdat zij zeer effectief blijken te zijn voor zowel vetverbranding als krachttraining.

Met een Kettlebell is het niet mogelijk om losse spiergroepen te isoleren. Je traint altijd een grote spiergroep, wat zeer effectief is voor krachttraining. Door met kettlebells te trainen vergroot je onder andere je kracht, uithoudingsvermogen en vetverbranding.

Je kunt met kettlebells een zeer groot aantal verschillende oefeningen doen waarmee je jouw hele lichaam traint! De verschillende oefeningen leer je geleidelijk moet de Kettlebell Workout.

Geen enkele trainingsvorm brengt je vetverbranding zó snel op op gang als een explosieve Kettlebelltraining!

Een van de zware oefeningen

De veelzijdigheid van van de diverse oefeningen, de combinatie van cardio-, kracht- en flexibiliteitstraining maakt Kettlebell training tot een trainingsvorm die iedereen wel iets te bieden heeft!

Overtollig lichaamsvet kun je op deze methode effectief aanpakken.

Trainen

Wanneer je de Kettelebell Workout methode aanschaft, krijg je de Kettlebell thuisgestuurd met daarbij 6 dvd’s met programma en begeleidingsboek. Zodra je die ontvangen hebt kun je starten. Je begint met dvd 1 af te draaien en doet daarbij de oefeningen na die getoond worden. Iedere sessie duurt ongeveer 25 minuten.

Omdat je tijdens de oefeningen zowel kracht als cardiotraining uitoefent worden je groeihormonen extra gestimuleerd. Het zijn deze groeihormonen die ervoor zorgen dat je het overtollig lichaamsvet verbrandt. Nu mag je niet meer dan 2 tot 3 maal deze oefeningen nadoen. Het vet verbranden zal nog 24 uur na de oefeningen gewoon doorgaan. Zelfs wanneer je een goede nachtrust hebt gaat je lichaam gewoon door met het overtollige lichaamsvet te verbranden. Daarom zul je snel zien dat de oefeningen resultaat hebben.

Een ander belangrijk voordeel is ook dat je zelf je tijd kunt bepalen wanneer je de oefeningen wilt gaan doen. Als het tijdens de ochtenduren beter uitkomt, dan kun je dat doen of misschien in de avond. Voor het overtollige lichaamsvet verbranden maakt het niets uit.

Overtollig lichaamsvet

Overtollig lichaamsvet

Veel te zwaar

Overtollig lichaamsvet moet je zo snel mogelijk zien kwijt te raken.  Het is niet alleen mooier dat je je overtollig lichaamsvet gaat aanpakken, maar het is ook noodzakelijk. Overtollig lichaamsvet is niet mooi, maar vooral gevaarlijk. Overtollig lichaamsvet kan ziektes veroorzaken zoals hart- en vaatziekten, maar ook een te hoge bloeddruk, kanker en diabetes type 2, gewrichtsklachten, reuma enzovoort.

Door het overtollige lichaamsvet kunnen ook je organen in het vet komen te liggen en dat moet je zeker voorkomen. Je organen gaan daardoor minder werken. Je moet er niet aan denken dat je lever maar voor 50% werkt.

Dieet

Sporten met de Kettlebell

Mooi figuur door het sporten met de Kettlebell

Wanneer je gaat werken met de Kettlebell Workout methode is het niet noodzakelijk dat je een dieet gaat volgen.

Wil je toch een dieet volgen, naast de oefeningen die je doet, moet je moet je er een nemen waarbij je lekker kunt blijven eten. Het moet een dieet zijn waarbij je ook geen honger zult hebben.

Ga zeker geen crashdieet volgen. Een dergelijk dieet kun je nooit volhouden. Je zult in het begin zeker veel afvallen, maar na een korte tijd zal je dat dieet opgeven. Je krijgt niet de noodzakelijke voedingsstoffen binnen die je nodig hebt (voor de energie) om je dagelijkse werkzaamheden uit te kunnen voeren.

Wanneer je gestopt bent, omdat het te zwaar was, zal je spoedig je oude gewicht weer bereiken of zelfs nog zwaarder worden. Bij een Crashdieet moet je jezelf uithongeren en dat is nooit gezond.

Een gezond dieet

Gezonde voeding

Bij een gezond dieet moet je lekker kunnen blijven eten en geen hongerlijden. Dat kan door de maaltijden te gaan gebruiken uit de Afslank Receptenbijbel van Drs Oscar Helm.   www.receptenafslankbijbel.nl

Het zijn hoofdzakelijk koolhydraatarme en eiwitrijke maaltijden. De maaltijden zijn zo lekker dat ze door het hele gezin kunnen worden gegeten. Iedereen vindt de maaltijden lekker.

Bij het gebruik van deze maaltijden zal je niet in de gaten hebben dat je een dieet volgt en zo moet het ook.

Thuis fitnessen en slank worden

Je kunt thuis fitnessen en slank worden door slechts 2 tot 3 x per week gedurende 25 minuten per keer de oefeningen uit te voeren die op de tv worden getoond wanneer je de Kettlebell Workout methode hebt aangeschaft. Het is een compleet programma dat je levenslang kunt blijven gebruiken.

Een belangrijk voordeel, naast dat je er niet voor van huis hoeft te gaan is, dat je zelf kunt bepalen wanneer je de oefeningen thuis voor de tv wilt doen.

Omdat het zo’n geweldig effect heeft op je vetverbranding zal je vanaf dat je begint met de oefeningen overtollig lichaamsvet gaan verbranden.

Je zult je fitter, energieker en slanker gaan voelen.

De Kettlebell

De Kettlebell

De Kettlebell

Er zijn tegenwoordig ook veel sportscholen die ook gebruik maken van het fitnessen met de Kettlebell. Wil je liever geen overbodige kosten hebben, schaf dan zelf de Kettlebell Workout aan.

De Kettlebell is een soort kanonskogel die aan een zijde is afgeplat, zodat hij op de grond kan worden geplaatst. Aan de bovenzijde zit een handvat waarbij je de kogel met twee handen kunt vasthouden. Bij de beginsituatie staat de kogel op de grond. Je begint met zwaaiende bewegingen.

 

De oefeningen

Wanneer je gaat trainen met de Kettlebell wordt de aandacht gevestigd op stabiliteit, lenigheid en kracht. Het is dus een Russische methode die ook in Nederland steeds populairder aan het worden is.

Wanneer je als vouw ermee gaat beginnen, moet je zeker niet een te zware kogel gebruiken. Voor vrouwen die boven de 60 zijn is een kogel van 4 kilogram voldoende. Dat geldt ook voor vrouwen met en zwakke rug of andere klachten. Behoor je niet tot deze groep dan kun je 8 kilogram gebruiken maar ga als vrouw zeker geen zwaardere nemen.

In het begin stonden vrouwen wat huiverig om met gewichten te trainen. Ze willen geen gespierd lichaam. Door de oefeningen op de juiste manier uit te voeren worden de vrouwelijke vormen mooier.

Wanneer je de oefeningen thuis gaat nadoen dan is dat een combinatie van krachttraining en cardiotraining. Wanneer je naar een sportschool gaat, doe je meestal een van de twee trainingen. Door echter de combinatie te gebruiken is het effect vele male groter.

Hormonen

Wanneer je lichaamsvet wilt gaan verbranden is er goede hormoonbalans nodig. Het groeihormoon in het lichaam zal de vetverbranding stimuleren.  Tijdens de oefeningen met de Kettlebell wordt de aanmaak van het groeihormoon gestimuleerd. Dat zal ook tijdens het slapen gebeuren. Ze zorgen voor de vernieuwing van de spier- en huidcellen. Hoe hoger de productie van het groeihormoon is hoe meer lichaamsvet je zult verbranden.

Omdat de aanmaak van het groeihormoon hoger wordt tijdens de oefeningen met de kogel zijn deze zeer goed voor de vetverbranding. Wat een zeer groot voordeel is dat de groeihormoon productie doorgaat als je gestopt met je oefeningen. Je zult daardoor nog minimaal 24 uur doorgaan met je vetverbranding. Daarom heeft dit zo’n geweldig effect.

Belangrijke voordelen van te sporten met de Kettlebell

De Kettlebell totaal

De Kettlebell totaal

Indien je overweegt om een goed fitnessprogramma aan te schaffen is het werken met de Kettlebell het meest effectief.

Een grote voordeel is dat je slechts 2 tot 3 maal per week gedurende 25 minuten de oefeningen hoeft na te doen.

Je begint met dvd 1 waarop de lichtste oefeningen staan.

Maandelijks hoef je geen bedrag te betalen en je kunt je eigen tijd indelen.

De vetverbranding zal nog minimaal 24 uur doorgaan als je de oefening gestopt bent.

Ook kun je er lekker bij blijven eten.

Je zult door te trainen met de Kettlebell weer, in een zeer korte tijd, met een strakke buik over het strand kunnen lopen.

Je vrienden en kennissen zullen verbaasd zijn dat je er in zo’n korte tijd er weer geweldig uitziet.

De oefeningen kunnen zowel door mannen als vrouwen worden uitgevoerd.

 

 

De Kettlebell Workout is de populairste en beste methode om door middel van Fitness thuis af te vallen.

Samenvatting

Wil je gezond afvallen door te sporten, maar er niet voor van huis gaan dan is de Kettlebell Workout methode zeer geschikt. Je hoeft slechts 25 minuten per keer te sporten en dat slechts 2 tot 3  maal in de week herhalen. Het overtollige lichaamsvet zal hierdoor op de meest effectieve manier verdwijnen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *