Thuis online fitness met de Kettlebell Workout methode.

By | januari 20, 2020
Overtollig lichaamsvet

Overtollig lichaamsvet

Veel vrouwen en soms ook mannen kiezen voor de thuis online fitness met de Kettlebell Workout methode.

Dat is niet zo vreemd. Het is de meest effectieve methode om slanker, fitter en energieker te worden.

Deze methode is overgewaaid vanuit Rusland en omdat hij zo effectief is, is hij heel populair.

De thuis online fitness met de Kettlebell Workout methode

Veel vrouwen willen niet naar een sportschool gaan om te sporten. Ze vinden een sportschool vaak te ver weg of te duur.

Er zijn ook veel vrouwen die, omdat ze een overgewicht hebben dat niet graag anderen tonen. Daarom kiezen ze om thuis te sporten. Dat je eraan begint is alleen maar goed. Je zult snel je streefgewicht bereiken zonder dat iemand het in de gaten heeft. Alleen je uiterlijk zal bij iedereen wel opvallen. Men zal verbaasd zijn over je lichamelijk goede transformatie.

Nu deze methode er is, kunnen vrouwen voor de tv de oefeningen nadoen die op de tv getoond worden.

Oefeningen

Wil je snel aan de slag, klik dan hier!

De Kettlebell Workout methode.

Wanneer je Kettlebell Workout methode aanschaft, krijg je de Kettlebell en dvd’s toegestuurd. Er zit ook een boek bij waarmee je begeleid wordt.

Het grote voordeel is dat je slechts 2 tot maximaal 3 maal per week een half uur per keer mag sporten. Daarna moet je rusten.

Wanneer je stopt blijf je calorieën verbranden en dat gedurende minimaal 24 uur. Zelfs als je slaapt.

Dat komt omdat het trainen met de Kettlebell zeer intensief is. Je doet hierbij gelijktijdig aan cardio en krachttraining.

Door de cardio zal je longinhoud groter worden en door de krachtraining worden je spieren versterkt.

Slapen is zeer belangrijk

Slapen is zeer belangrijk om af te vallen

Een groot voordeel hierbij is ook dat je je eigen tijd kunt indelen.

Vrouwen die niet van huis kunnen

Er zijn veel vrouwen die wel willen sporten, maar niet van huis kunnen gaan.

Het is mogelijk dat ze thuis moeten blijven, omdat er nog kleinere kinderen zijn.

Het kan ook zo zijn dat je dat je voor je inwonende ouders moet zorgen.

Vrouwen die bang zijn.

Er zijn vrouwen die bang zijn om met een kettlebell te gaan trainen. Ze denken dat ze gespierd zullen worden net zoals dat bij mannen het geval is.

Daar hoeven vrouwen niet bang voor te zijn. Door het trainen met een Kettlebell worden de vrouwelijk vormen geaccentueerd.

Vrouwen die en sportschool te duur vinden kunnen nu door een eenmalige aanschaf levenslang blijven trainen.

De Kettlebell

De Kettlebell

Het is een soort kanonskogel waar een handvat aanzit.

Je maakt er tijdens de oefeningen zwaaiende bewegingen mee. Daarbij ga je vanuit een stand dat de Kettlebell op de grond ligt.

Neem als vrouw een Kettlebell van 4 kilogram. Dat is voldoende om de oefeningen mee uit te voeren.

Doordat het zo’n intensieve training is worden de groeihormonen gestimuleerd die voor de verbranding van het overtollige lichaamsvet zorgen.

Voor het verbranden van het buikvet is het noodzakelijk dat je een goede hormoonbalans hebt. Het groeihormoon bevordert de verbranding. De oefeningen met de Kettlebell bevorderen de aanmaak van het groeihormoon.

Ook tijdens de slaap wordt dit hormoon aangemaakt wat zorgt voor het herstel van de spier- en huidcellen.  Hoe hoger je groeihormoonproductie is, hoe meer lichaamsvet je zult verbranden. Ook zal je meer spieren krijgen. Hoe meer spieren je hebt, hoe meer energie je verbrandt.

Wanneer je met de Kettlebell Workout methode wil beginnen, klik dan hier!

De Kettlebell totaal

De Kettlebell totaal

Overtollig lichaamsvet verbranden.

Wanneer je overtollig lichaamsvet hebt, is het verstandig om ervoor te gaan zorgen dat je dat kwijtraakt.

Het overtollige lichaamsvet is niet mooi om naar de kijken, maar is ook gevaarlijk voor je gezondheid. Door het overtollige lichaamsvet kun je hart- en vaatziekten krijgen, maar ook diabetes type 2, bepaalde vormen van kanker, impotentie, verhoogde bloeddruk, galstenen en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Het overtollige lichaamsvet kan zich ook nestelen rondom je organen waardoor ze minder kunnen werken. Je moet er niet aan denken dat je lever maar voor 50% werkt.

Ga daarom zo snel mogelijk met de meest effectieve methode aan de slag.

Omdat het zo’n goede methode is, ga je vanaf dag 1 vet verbranden waardoor je weer snel met een slank figuur over het strand kunt lopen. Je kunt je slanke figuur gemakkelijk houden door je schema aan te passen.

Ga ook gezond eten, want dat is de belangrijkste oorzaak dat je veel lichaamsvet hebt.

Gezond eten

Gezonde voeding tijdens thuis sporten

Gezonde voeding

Wanneer je met de Kettlebell Workout methode aan de slag gaat is het verstandig om gezond te gaan eten.

Je moet er wel voor zorgen dat je genoeg eet, omdat daar ook de energie uit gehaald moet worden die je dagelijks nodig hebt.

We eten dagelijks koolhydraten, vetten, eiwitten, vitaminen en mineralen.

Koolhydraten

Koolhydraten geven in het lichaam suikers af die we nodig hebben voor de energie. Nu zal het lichaam deze suikers kunnen verwerken als het er niet te veel zijn.

We eten vaak snelle koolhydraten (brood, pasta, rijst en dergelijke). Deze voedingsstoffen geven in een korte tijd veel suikers af in het lichaam.

De suikers die het lichaam niet kan verwerken, wordt opgeslagen als overtollig lichaamsvet. Dat moeten we dus juist voorkomen.

We hebben altijd wel koolhydraten nodig, maar dan de langzame. In koolhydraten zitten ook vezels die goed zijn voor de darmen en een goede stoelgang.

De langzame koolhydraten geven in het lichaam ook wel suikers af maar veel minder dan de snelle. Deze hoeveelheid suikers kan door het lichaam verwerkt worden. Er wordt dan niets als vet opgeslagen.

Eiwitten

We hebben eiwitten nodig, omdat het de bouwstenen voor het lichaam zijn.

Eiwitten zorgen voor de vernieuwing van de huid en spiercellen. Sporters nemen over het algemeen een grote hoeveelheid eiwitten als ze gesport hebben om de beschadigede spiercellen te herstellen.

Eiwitten zorgen ook voor een snel verzadigd gevoel. Dat helpt dus ook weer mee als we willen afvallen.

Vetten

Ook vetten hebben we voor de energie nodig. We moeten er wel op letten dat we de goede vetten gebruiken.

Dagelijks gebruiken we goede en slechte vetten. We moeten gaan proberen alleen nog maar de goede vetten te gaan gebruiken.

Onverzadigde vetten

De onverzadigde vetten zijn de goede en de slechte zijn de verzadigde en de transvetten. De onverzadigde dragen bij tot een goede gezondheid.

Onverzadigde zitten in bijvoorbeeld zalm, haring, makreel, zonnebloemoliën, halvarine, margarine en producten van Becel. Ook in noten, koolzaadolie en olijfolie zitten de goede vetten.

De verzadigde slechte vetten

De slechte vetten komen hoofdzakelijk van de dierlijke producten. Denk hierbij aan kaas, worst en vet vlees, roomboter, koek, gebak en room.

Transvetten komen van nature voor in melk en vlees van herkauwers zoals koeien en schapen. Het kan ook verwerkt zijn in harde margarines, frituur-, bak- en braadvetten en in gebak, koek en snacks.

Transvet is zeer slecht en is nog slechter voor de gezondheid dan verzadigd vet.

Eet niet te veel koek, gebak en snacks te eten, zodat je minder inname van transvet hebt.

Ga daarom gezonde producten eten, zodat je met de Kettlebell Workout methode nog sneller je gewenste doel bereikt.

Beginnen met de Kettlebell oefeningen.

Oefeningen met de Kettlebell

Oefeningen met de Kettlebell

Door snel de Kettlebell Workout methode aan te schaffen, kun je snel starten.

Je zult er geen moment spijt van krijgen wanneer je dit aanschaft. Iedereen zal tegen je opkijken, omdat je er in zo’n korte tijd zo goed uitziet.

Een mooi figuur

Ga vandaag nog beginnen met de Kettlebell Workout methode. Stel het niet uit want van uitstel komt vaak afstel. Dat moet je niet hebben.

Zorg dat je weer snel gezond, energiek, fit en slank wordt!

Klik hier om de Kettlebell Workout methode te bestellen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *