Trainen met een Kettlebell

By | maart 7, 2019

Kettlebell oefeningen

Je ziet tegenwoordig op de tv dat er veel reclame wordt gemaakt voor het trainen met een Kettlebell. Een Kettlebell is een soort afgeplatte kanonskogel die je voor de oefeningen op de grond plaatst. Van daaruit worden  de meeste oefeningen gedaan.

Er zijn veel sportscholen die adverteren om lessen te volgen met de Kettlebell. Je kunt daar beter niet aan beginnen. Je betaalt dan daarvoor maandelijks een contributie. Wanneer je dat optelt over een aantal maanden ben je veel geld kwijt.

Je kunt beter een Kettlebell Workout zelf aanschaffen. Dan betaal je daar eenmaal een vast bedrag voor en kun je levenslang de oefeningen blijven nadoen die op de tv worden getoond door de dvd’s af te spelen die je bij de Workout krijgt.

Trainen en afvallen met een Kettlebell.

Sporten met de Kettlebell

Mooi figuur door het sporten met de Kettlebell

Er zijn veel vrouwen en mannen die wel willen sporten met een Kettlebell, maar er niet voor naar een sportschool willen of kunnen gaan. Trainen en afvallen met een Kettlebell biedt voor deze vrouwen een uitkomst.

Er zijn vrouwen die onlangs een baby hebben gehad en niet van huis kunnen gaan om te sporten. Ze willen wel weer snel hun strakke figuur terug hebben. Dat kan door te trainen met de Kettlebell workout. Er zijn er ook veel die een sportschool te ver weg of te duur vinden.

Je mag om het meeste effect te hebben van de training met een Kettelebell maar 2 tot 3 maal per week de oefeningen nadoen met de Kettlebell. Een training duurt maximaal 25 minuten. Daarna moet je minimaal 24 uur niet sporten.

Omdat trainen met de Kettlebell zo intensief is waarbij vooral je groeihormonen worden gestimuleerd zal je nog minimaal 24 na een training overtollig lichaamsvet blijven verbranden. Daarom is deze methode zo effectief.

Trainen met de Kettlebell

Trainen met de Kettlebell

Wanneer je gewoon naar een sportschool gaat doe je aan cardio training of gewichtstraining. Door te trainen met de Kettlebell doe je beiden gelijktijdig. Daarom zul je ook na de 25 minuten nog minimaal 24 uur overtollig lichaamsvet blijven verbranden. De vetrollen verdwijnen daardoor als sneeuw voor de zon.

Een ander belangrijk groot voordeel is dat je zelf kunt bepalen wanneer je de trainingen uitvoert. De een doet het graag ’s morgens en de ander ’s avonds. Als je de trainingen maar 2 tot 3 x per week doet.

Voeding

Je hoeft bij trainen met de Kettlebell geen calorieën te tellen. Het is natuurlijk altijd goed dat je gezond eet. Ga niet constant eten uit de muur halen. Dan kun je nooit afvallen en gezond worden.

Hoe dan ook, dat moet je voorkomen. Je kunt slank worden door het voedsel aan te passen en te sporten. Nu zijn de oefeningen met de Kettlebell zeer effectief. Omdat je met gewichten werkt tijdens de oefeningen zijn ze nog effectiever dan normaal.

Voordelen van de Kettlebell oefeningen

X Tijdens de oefeningen met de Kettlebell train je het hele lichaam.

X Je verliest gemakkelijk gewicht door de oefeningen.

X De oefeningen met de Kettlebell zijn gemakkelijk om uit te voeren. Wanneer je er eenmaal aan gewend bent, wil je niet meer zonder gewicht trainen.

X De Kettlebells zijn massief dus kunnen niet stuk gaan.

X Wanneer je 25 minuten met het gewicht traint, komt dat overeen aan één uur normale training.

X Het is een leuke  en snelle manier om af te vallen.

X De oefeningen kunnen gemakkelijk thuis uitgevoerd worden.

Vrouwen die af willen vallen

Een slank lichaam

Er zijn veel vrouwen die niet van huis kunnen of willen om te sporten. Nu zijn de oefeningen met de Kettlebell een alternatief om op een snelle en gezonde manier af te vallen.

Voor vrouwen is er de Kettlebell van 4 kilogram. Dat is zwaar genoeg om mee te sporten. Ga niet zwaarder en zeker niet als je pas gaat beginnen. Je moet je niet forceren. Daar heb je bijzonder weinig aan.

Veel vrouwen willen hun eigen tijd zelf indelen om te sporten en dat is nu mogelijk. Door een dvd op te zetten van de Workout en de oefeningen na te doen, kun je nu afvallen. Dat vinden de meeste vrouwen een fijne gedachte. Daarnaast kunnen ze gewoon blijven eten wat ze graag eten en toch gestaag afvallen.

Wanneer je alleen ongezond eet en veel sport zal je echt niet afvallen. Dus daarom is het verstandig om ook gezond te gaan eten. Wanneer je de combinatie uitvoert zal je extra veel gewicht gaan verliezen en in een zeer korte tijd een strakke buik hebben.

Na het sporten

Als je gesport hebt, is het verstandig om eiwitten te gebruiken. Eiwitten verbranden zeer langzaam in je lichaam en herstellen je spier- en huidcellen. Je kunt een eiwit shake nemen maar ook een ei.

Gezonde voeding

Eiwitten is de beste manier om energie binnen te krijgen. Ook al zou je niet sporten, kun je hiermee alsnog afvallen. Eiwitten stimuleren de stofwisseling en zorgt voor voldoende energie. Koolhydraten heb je ook nodig, maar dan met mate. Zij vertragen de stofwisseling en dat moet je juist niet hebben. Ze zetten om is suikers in het lichaam. De suikers die het lichaam niet kan verwerken worden omgezet in overtollig lichaamsvet.

Dieet van Oscar Helm

Je kunt het beste uitgebalanceerde maaltijden gebruiken. Je krijgt dan precies die voedingsstoffen binnen die je nodig hebt en waarmee je ook afvalt. Daarvoor kun je de maaltijden gebruiken uit de Afslank Receptenbijbel van Oscar Helm.

 

Wanneer je dus de Kettlebell Workout thuis voor de buis 2 tot 3 maal per week uitvoert en deze combineert met het gezonde eten van de maaltijden uit de Afslank Receptenbijbel zal je zeer snel op je streefgewicht zijn. Je wordt dan zeer snel gezonder,  energieker en slanker.

Wanneer je de Kettlebell bestelt, krijg je meerdere dvd’s en andere producten die je begeleiden om de oefeningen rustig op te bouwen. Je start natuurlijk met dvd no 1. Doe je de oefeningen na die op de tv getoond worden door het afspelen van de dvd, dan zullen je groeihormonen vanaf dag 1 worden gestimuleerd. Het zijn de grootste vet verbranders.

Trainen en afvallen met de Kettlebell is zeer effectief.

Overtollig lichaamsvet

Overtollig lichaamsvet

Overtollig lichaamsvet

Het is noodzakelijk dat je het overtollige lichaamsvet gaat verbranden. Overtollig lichaamsvet ontstaat bij vrouwen vaak rondom de heupen en billen. Bij mannen ontstaat het overtollig lichaamsvet vaak rondom de buik.

Overtollig lichaamsvet is een belangrijke veroorzaker van ziektes. Het kan zorgen voor problemen met hart- en bloedvaten, verhoogde bloeddruk, diabetes type 2, kanker, gewrichtsklachten, reuma, impotentie enzovoort.

Daarom is verstandig om het overgewicht aan te pakken.

De fitnessmethode die thuis voor de buis gedaan kan worden is een geweldig succes. Je kunt je eigen tijd indelen en wanneer je de oefeningen doet in combinatie met gezond eten, zal je binnen een zeer korte periode er geweldig uit gaan zien.

De Kettlebell totaal

De Kettlebell totaal

Je krijgt weer een strakke buik en veel energie. Daar wordt je ook gezonder, fitter en energieker. Je vrienden en kennissen zullen verbaasd staan over het resultaat. Een mooi strak lichaam is naast de gezondheid altijd meegenomen. Je kunt weer trots over het strand lopen.

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *