Vooral thuis fitnessen.

By | maart 18, 2020
Sporten met de Kettlebell

Mooi figuur door het sporten met de Kettlebell

Vooral thuis fitnessen is belangrijk als de sportscholen gesloten zijn.

Toch  wil je graag blijven sporten ondanks dat de sportschool gesloten is. Dan is het thuis sporten de oplossing voor nu en voor later.

Je zult de voordelen van het thuis sporten zien wanneer je het zelf gaat beoefenen.

Er is een ideale methoden om thuis te sporten. Deze methode is overgewaaid vanuit Rusland.

Vooral thuis fitnessen om af te vallen en gezond te worden.

Het is de methode van de Kettlebell Workout. Hiermee ga je oefeningen thuis voor de tv nadoen.

De oefeningen duren maar 25 minuten per keer.

Je mag de oefeningen maar slechts 2 tot 3 maal per week uitvoeren.

Je valt er veel af. Het overtollig lichaamsvet zal verdwijnen als sneeuw voor de zon.

Sporten is gezond en fit en slank te worden

Sporten is gezond

Waarom val je af met de Kettlebell Workout methode?

Normaal beoefen je op een sportschool een krachttraining of een cardiotraining.

Met de Kettlebell werk je een veel intensievere training af.

De Kettlebell Workout methode.

Je kunt je afvragen hoe het mogelijk is dat je met de Kettlebell Workout methode zoveel afvalt, terwijl je maar slechts 2 tot 3 maal per week 25 minuten per keer sport.

Op een sportschool beoefen je een cardio- of krachttraining.

Met de Kettlebell Workout methode doe je ze beiden tijdens een training. Je verbrandt dus meer calorieën.

Door de training worden je groeihormonen gestimuleerd.

De groeihormonen.

Het zijn vooral de groeihormonen die ervoor zorgen dat we afvallen.

Het zijn de oefeningen met de Kettlebell die de groei van de groeihormonen bevorderen.

Slapen is zeer belangrijk

Slapen is zeer belangrijk om af te vallen

Groeihormonen zullen in je slaap pieken. Ze zullen  de spier- en de huidcellen vernieuwen.  Groeihormonen zullen de energie halen uit de vetreserve van ons lichaam.

Normaal zal het lichaam op het moment dat we energie nodig hebben dat halen uit de opgeslagen suikers, maar het groeihormoon dwingt het “lichaam” dat te halen uit de vetreserves. Je zult hierbij dus zelfs vet verbranden wanneer je inactief bent dus ook als je slaapt.

Geen dieet nodig bij de Kettlebell Workout

Gezond eten is altijd belangrijk. Toch hebben bij deze methode geen speciaal dieet nodig.

We kunnen de groeihormonen op drie manieren aanmaken. Deze manieren zijn;

Voldoende slapen.

Wanneer je minimaal 6 uur onafgebroken slaapt geeft dat een verhoging voor de productie van het groeihormoon. De productie zal maximaal zijn wanneer je een uur slaapt. Ook een kort dutje overdag is goed voor de groeihormoonproductie.

De juiste manier van een training.

De belangrijkste stimulans van het groeihormoon is krachttraining. Een  groeihormoonproductie wordt tijdens een training bereikt als deze voldoet aan: a. De intensiteit van de training. De Kettlebell Workout heeft hierbij de absolute voorkeur. b. Spierschade. Wanneer je tijdens je trainingen voldoende spierschade oploopt zal er een maximale productie van de groeihormonen ontstaan. Hierdoor zal het vetverlies maximaal worden. c. Zorg voor voldoende variatie bij de trainingen.

Eet ’s avonds een beetje minder.

Doe je dat niet dan is de groeihormoon productie minder.

  • Eet ‘s ochtends als een koning
  • ‘s middags als een prins en
  • ‘s avonds als een knecht

Een training met de Kettlebell Workout is gemaakt voor het maximaal stimuleren van de groeihormoonproductie.

Nadat je de 25 minuten getraind hebt met de Kettlebell zal je vetverbranding nog minimaal 24 uur doorgaat.

Oefeningen

De oefeningen met de Kettlebell.

Een Kettlebell lijkt op een afgeplatte kanonskogel met een groot handvat.

De oefeningen gaan bijna allemaal uit van de beginstand waarbij de Kettlebell op de grond staat.

Je maakt er verschillende bewegingen mee. De oefeningen die op de tv worden getoond moet je nadoen . Je hebt bij het programma 6 dvd’s. Met dvd 1 moet je beginnen, omdat daarbij de oefeningen nog gemakkelijk te doen zijn. Ze worden echter steeds zwaarder.

Ga er niet langer mee aan de slag dan wat je wordt voorgeschreven. Je moet ook minimaal 24 uur tussen de oefeningen rusten, omdat je vetverbranding dan nog in volle gang is.

Trainen met de Kettlebell

Trainen met de Kettlebell

Voordelen van het aanschaffen van de Kettlebell Workout methode.

Je hoeft slechts 2 tot 3 x per week te sporten en je zult de hele week gewicht verliezen.

Het indelen van de tijd dat je sport kun je zelf bepalen.

Vanaf het moment dat je met de oefeningen gaat beginnen zal je slanker, fitter, gezonder en energieker worden.

Bij de aanschaf van de Kettlebell Workout betaal je eenmalig een bedrag terwijl je op een sportschool veel meer betaalt. Met de Kettlebell Workout kun je, als je hem thuis hebt, altijd sporten wanneer je zin hebt.

Coaching

Het coaching programma

Je kunt nu vooral thuis fitnessen en hoeft er niet voor van huis. Misschien kun je wel niet van huis omdat je kleine kinderen hebt.

Bij de aanschaf krijg je een compleet pakket, zodat als je het ontvangen hebt direct kunt starten. Ook anderen van het gezin kunnen er gebruik van maken.

Personen die het gebruiken zijn laaiend enthousiast in verband met de geweldige resultaten die ermee geboekt worden.

Wanneer je de Kettlebell Workout besteld, krijg je er ook 4 gratis bonussen bij.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *